11 Mart 2014 Salı

Mercedes Benz Fashion Week 1.Gun

10- 14 Mart haftası İstanbul için moda haftası oldu...     Tophane Antrepo 3' te, Mercedes'in ana sponsorluğunda gerçekleşecek olan defilelerde bir çok ünlü tasarımcımızın imzası yer alıyor.  Mercedes Benz Fashion Week' te yer alacak olan bu tasarımcıların heyecanını ve koşuşturmalarını hayal bile edemiyorum.       Ben de size 2014 sonbahar- kış modasında hangi renk, desen ve modelleri göreceğimizi gün gün aktarmaya çalışacağım. Sadece İstanbul içim değil hepimiz için moda dolu bir hafta olsun... :)

      MBFWI; Gucci'nin özel film gösterisiyle başladı ve ilgi oldukça fazlaydı. Jale HÜRDOĞAN ise moda severlerle buluşan ilk tasarımcı oldu. Açılış defilesi JANUCHA ile gerçekleşti. 










  Jale Hürdoğan tasarımlarında rahat bir şıklığı vurgularken benim de çok sevdiğim 
renklerden; kobalt mavi, yeşil, mor ve griye yer vermiş. Bu renklerin siyahla uyumu da kaçınılmaz. 
        
       Günün ikinci defilesi ise İpek ARNAS ile gerçekleşti. siyah, beyaz, gri ve kırmızıların hakim olduğu bu defile resmen içimizi ısıttı. 











    Desenleri ve ilginç sunumları görünce ilk akla gelen tasarımcılar arasında yer alır; Deniz BERDAN. Ünlü tasarımcı Sonbahar- Kış sezonunda da farklı desenlere oldukça fazla yer vermiş. 









Veee şimdi bayları ilgilendiren bir studio show fotoğrafları geliyor. Açıkçası Şafak TOKUR' u ben de ilk defa tanıyorum ama çizgilerine bayıldım. Zırh görünümlü, kapitone kostümler de oldukça ilginç görünüyor. Eminim siz de çok seveceksiniz. 






  Şafak TOKUR' dan sonra  Tuba ERGİN tasarımları moda severlerle buluştu. Tasarımlarını çok beğenmesem de siyahı; deriyle, tülle veya sade bir şekilde çok iyi tamamlayan bir tasarımcı. Bakalım siz beğenecek misiniz?







MBFWIistanbul 1. gün kapanışını Atıl Kutoğlu ile yaptı. Çok beğendiğim ve sürekli
 takip ettiğim tasarımcı; diğer tasarımcılara nazaran kışa, daha canlı tonlarla giriş yapıyor...
 turuncuyla, patlıcan morunu kombinlemesi beni benden aldı!!! Görünce siz de hak 
vereceksiniz, muhteşem... Payetler, desenler, tasarımlar adeta farkı ortaya koyuyor. Gelin hep beraber göz atalım. 








NurSahin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder